וורדפרס WordPress

וורדפרס WordPress

וורדפרס – הפלטפורמה הטובה בעולם לאתרי אינטרנט

לרבים מלקוחותינו אנו מקימים אתרים על פלטפורמת וורדפרס WordPress

וורדפרס, או באנגלית WordPress, היא מערכת לבנייה וניהול של אתרי אינטרנט. וורדפרס מאפשרת לכל אחד ולנהל את אתר האינטרנט שלו בקלות ועם מגוון עצום של אפשרויות מתוחכמות. מערכת זו מותקנת בכ 30% מאתרי האינטרנט בעולם. מדובר במספר משמעותי מאוד המעיד על היכולות של וורדפרס.

ניהול תוכן והוספת תכונות לאתר שלך

וורדפרס מאפשרת לך כבעל האתר והמנהל שלו לעשות שימוש בתוספים, או רכיבים, אותם תוכל לשלב באתר באופן חופשי. התוספים הללו הם רכיבי תכנה פשוטים להתקנה שכל אחד מהם מספק יכולות שונות ומגוונות. שימוש בתוספים מאפשר לך להתקין באתר שלך יכולות ככל שעולה בדעתך, החל מטופס פשוט ליצירת קשר, מנגנון אופטימיזציה למילות חיפוש או מנגנון ניהול והחלפת שפת התצוגה של האתר וכלה בחנויות מורכבות למכירת המוצרים שלך בחנות מקוונת.

מבחינתך, כמנהל\ת אתר, יש חשיבות רבה למערכת ניהול תוכן פשוטה ונוחה, שתאפשר לך שליטה מלאה על עריכת התכנים באתר בקלות וללא צורך בלמידה מייגעת. וורדפרס מספקת בדיוק את זה. הוספת עמודים, פוסטים או מוצרים לחנות, משלוח הודעות למשתמשים וללקוחות שלך, עדכוני תוכן ותמונות באתר ללא קושי.

תאימות ואופטימיזציה למנועי חיפוש

מנועי חיפוש "אוהבים" את וורדפרס ומעניקים לה עדיפות בתוצאות החיפוש שלהם על פני מערכות אחרות מכיוון שהקוד במערכת זו כתוב באופן התואם את דרישות מנועי החיפוש.

קידום האתר שלך תלוי באופן הדוק באיכות הקוד שבו נכתבה המערכת המפעילה את האתר. וורדפרס מספקת קוד נקי, יעיל מהסוג שמקל על מנועי החיפוש להבין את התוכן באתר שלך.

כתוצאה מכך הציון שמקבל אתר הבנוי על תשתית וורדפרס יהיה בדרך כלל גבוה יותר מהציון הניתן לאתר שאינו כזה.

קוד פתוח

כפי שכבר כתבתי במאמר על הקוד הפתוח, היתרונות של מערכות הכתובות בשיטה זו גדולים מאוד ותורמים רבות ליכולת שלך כבעל האתר לשמור על עדכון וגיוון של האתר.

אני ממליץ לקרוא את המאמר על הסיבות שבגינן בחרתי בוורדפרס להרחבה בנושא זה.

אבטחה

בכל אתר (בעצם בכל תכנה) מתגלים חורי אבטחה במשך הזמן. בוורדפרס קיימת מערכת עדכון יעילה מאוד לשדרוגים. בגלל הכמות העצומה של המשתמשים והמפתחים של המערכת, מדי זמן קצר מופצים עדכוני אבטחה ותיקונים. התקנת העדכונים הללו היא תהליך קצר ביותר ואינו מסובך כלל. המשמעות היא שאתר המותקן על וורדפרס יכול להיות תמיד מאובטח בגרסא אחרונה בלי קושי מיוחד.

חנויות

לוורדפרס תוסף חנות הקרוי ווקומרס WooCommerce אשר מספק חנות מקוונת נוחה ביותר לשימוש, עם יכולות מגוונות ואפשרויות רבות לתצוגה, מכירה, משלוחים, מיון ועוד.

תוכלו לקרוא על הקמת חנויות בוורדפרס כאן.

תחזוקה קלה

במשך הזמן, כל אתר דורש עדכונים, תוספות ושינויים כדי להתאים לדרישות ולשינויים התכופים בעולם האינטרנט. כפי שכבר ציינו, לוורדפרס מנגנון עדכונים מצוין אשר מקל מאוד על התחזוקה והעדכון של האתר שלך.

דילוג לתוכן

דברו איתי